czwartek, 8 listopada 2012

Powitanie!

Cześć, cześć... dawno mnie tu...ee nie... nie mogło mnie tu być, bo to pierwszy wpis :P Postanowiłam stworzyć wirtualny pamiętnik by móc wylewać swoje "żale", przemyślenia lub dzielić się optymistycznymi zajawkami tudzież rozkminami. Podobno prowadzenie pamiętnika ma działanie terapeutyczne, a że każdemu czasem przyda się terapia, to mnie też. Tradycyjna forma odpada - nie ma zachowania "prywatności" bo każdy może wziąć w rękę i przeczytać - no i wiadome, że moje. A tu pomimo tego, że każdy może przeczytać, będę anonimowa, bo nie zamierzam się ujawniać ^ ^. A może i kiedyś się ujawnię...hmm.. kto wie, co mi strzeli do tej makówki xD
W każdym razie, warto zaznaczyć, iż posiadam dwa chromosomy X, a więc jestem płci żeńskiej, w związku z czym nie będzie tu brakowało emocjonalnych tekstów - tych nasiąkniętych pozytywnymi uczuciami przewiduję jak najwięcej. Nie jestem typem malkontenta - kocham życie i nie tracę cennego czasu na zastanawianie się, co by było, gdyby coś tam.. Na przykład, co by było, gdybym była zdrowa.
Od urodzenia towarzyszy mi, wszędzie i nieodłącznie, rdzeniowy zanik mięśni(SMA). Pomimo pewnych utrudnień z tym związanych, staram się żyć całkiem normalnie, jak moi rówieśnicy. Biorę z życia to, co najlepsze, doceniam każdy dzień, a to jest według mnie najlepsza recepta na szczęście! :)
Tym oto optymistycznym akcentem zakończę notkę powitalną xD
I do następnego!
See ya.
xoxo

1 komentarz: